Ny oppdatering
CityMark sitt nye kundesystem tilbyr et intuitivt og brukervennlig grensesnitt som gjør arbeidsdagen din mer produktiv og gir en smidig opplevelse når du ser etter nye forretningsmuligheter. Med flere nye og forbedrede funksjoner hjelper systemet deg å spare tid, jobbe mer effektivt og finne flere relevante leads.
Her er noen av de nye funksjonene:
- Kartfunksjon: Få en visuell oversikt over leads basert på geografiske områder for enklere planlegging.
- Søkefunksjon: Vår oppdaterte søkefunksjon gjør det raskere og enklere å finne nye forretningsmuligheter.
- Filtreringsmuligheter: Skreddersydde filtre lar deg enkelt finne mest relevante leads. Filtrer spesifikt basert på anleggstype, ønsket område og areal, noe som øker presisjonen i søket ditt.
- Lisenshåndtering: Brukere kan internt administrere kontoer og lisenser, med mulighet til å tildele administratorroller som håndterer brukertilganger. Dette gir enklere og raskere håndtering og bedre kontroll over brukertilganger og roller i systemet.
- Varslinger: Få umiddelbare varsler om viktige oppdateringer og nye leads så snart de blir registrert.
- API/CRM-integrasjon: Nå kan vårt system integreres med dine eksisterende verktøy og prosesser.
Hvorfor oppdaterer CityMark sitt kundesystem?
Over tid har vi samlet inn tilbakemeldinger fra kunder og referansegrupper i hele Norden om hvordan vårt kundesystem for leads kan bli enda bedre. Disse tilbakemeldingene – kombinert med egne ideer fra våre kolleger i virksomheten – har resultert i en mer fleksibel og brukervennlig plattform med et nytt grensesnitt som gir bedre oversikt og et mer effektivt arbeidsverktøy.
Hvilke nye funksjoner vil finnes i det nye systemet?
Vi har jobbet med flere nye funksjoner. Først og fremst har vi et nytt, moderne design som vi håper vil være mer intuitivt og enklere å bruke. Søkefunksjonen er forbedret og har blitt raskere. Vi har også lagt til muligheten for administrative kontoen, der administratorer kan legge til eller fjerne brukere og lisenser i sin organisasjon uten å måtte kontakte kundesupport. Vi viser nå også data på kartet og tilbyr muligheten til å integrere våre data direkte i ditt CRM-system via API. I tillegg har vi forbedret varslingene våre.
Vil oppdateringen påvirke mine lagrede data og innstillinger?
Data som er lagret i det gamle kundesystemet vil ikke automatisk bli overført til det nye kundesystemet. Hvis du har mye data som du ønsker å flytte over til det nye systemet, vennligst kontakt vår support, så hjelper vi deg.
Hvordan får jeg tilgang til de nye funksjonene?
Ved lanseringen vil alle de nye funksjonene være tilgjengelige for alle kunder automatisk. Vi planlegger å fortsette utviklingen av systemet etter lanseringen, og flere nye moduler er planlagt å bli lansert i løpet av 2025. Disse vil bli solgt separat.
Hvordan oppdaterer jeg til den nye versjonen?
Vil det være support tilgjengelig i forbindelse med lanseringen?
Ja, vi ønsker at alle våre kunder skal føle seg trygge. Derfor vil vi tilby opplæring og individuell hjelp via vår kundesupport. Vi er her for å sikre at du får mest mulig ut av vårt nye system!